کرسیتیانو رونالدو

  • ۰
  • ۰

کریستیانو رونالدو می توانست یک سال پیش به سری آ منتقل شود، چرا که مارکو فسون، مدیر سابق میلان، ادعا کرده است که رونالدو می خواست رئال مادرید را در سال 2017 ترک کند. اما انتقال به روسونری، هرگز انجام نشد، زیرا تیم ایتالیایی نمی توانست هزینه اش را بپردازد  " Fassone به Sole24Ore گفت: "صاحب سابق میلان" آقای لی [Yonghong] رونالدو را می خواست ، زیرا او معتقد بود که تاثیر زیادی در بازار چین داشته است.

"بازیکن میخواهد مادرید را ترک کند و ما در ژوئیه 2017 با مربی جورج مندس ملاقات کردیم تا هزینه های بازیکن و قابلیت دسترسی آن را بررسی کنیم.

"پس از آن من متقاعد شدم که [Li] رویای خود را ترک کند، زیرا کریستیانو خیلی گران است." 54 ساله به منظور مدیریت وضعیت مالی باشگاه تحت مدیریت او صحبت کرد. "من فکر می کنم میلان توسط هیئت مدیره عالی وی افزود: "بدهی 126 میلیون یورو شامل 45 میلیون اجناس فوق العاده است که به طور کامل توسط الیوت پرداخت می شود." همچنین با توجه به بازپرداخت بازیکنان (مانند کالینیک) و مقررات برای من و پنج مدیر دیگر که باشگاه را ترک کردند. "

  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • کریس رونالدو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی