کرسیتیانو رونالدو

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کریستیانو رونالدو در انتقال تابستان نقل مکان کرد و انتقال 100 میلیون یورو از رئال مادرید را به یوونتوس انتقال داد. ستاره پرتغالی در طول زمان خود با لس بلانکوس رکورد بسیاری را تجربه کرد و در تورین نیز پیروز شد.


در اینجا پنج رکورد وجود دارد که رونالدو در یوونتوس شکسته است.


# 1 سریع ترین در تاریخ یوونتوس است که به  10 گل لیگ رسید

ستاره پرتغالی چهار مسابقه را در سری آ خود به دست آورد. با این حال، در 10 بازی بعدی لیگ، رونالدو 10 گل بیشتر گلزنی کرد تا نام او را به عنوان رکوردهای یوونتوس بدست آورد.


او اولین بازیکن پس از ویلز "جان چارلز" برای رسیدن به اهداف 10 لیگ برای بانوی پیر در 14 بازی لیگ شد. چارلز در فصل 1957-58 شاهکار خود را به دست آورد.


# 2 اول برای پیروزی در 100 بازی لیگ قهرمانان

رونالدو با یوونتوس 1-0 پیروزی مقابل والنسیا را در دیدار گروهی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آورد.

این پیروزی منچستر یونایتد است که 100 بازی در مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا به دست آورد. اگرچه رونالدو در این مسابقه نمره نگرفت، او ماریو ماندوزوکیک را برای گلزنی و گلزنی خود به تیم کمک کرد.


# 3 اولین بازیکن با 400 گل در 5 لیگ برتر اروپا

رونالدو کار خود را برای بزرگترین باشگاه های اروپا انجام داده است - منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس. و در طول زمان خود با تمام 3 باشگاه فوق الذکر، پرتغالی 400 گل لیگ را به دست آورده است.


گل او در برابر ژنو در یوونتوس 1-1 با پیروزی سری آ در ماه اکتبر بود که رونالدو 400 در 5 لیگ برتر اروپا بود. کاپیتان پیشین ورزشگاه 84 گل در لیگ برتر انگلیس برای یونایتد، 311 بازی برای رئال مادرید در لالیگا و 11 گل در سری A با یوونتوس دارد.


# 4 بازیکن سریعترین یوونتوس به 10 گل در فصل اول

هدف رونالدو در برابر اسپال او 10 برای بانوی پیر در تمام مسابقات بود که او را سریع ترین بازیکن یوونتوس به 10 گل در فصل اول خود تبدیل کرد. پرتغالی این بازی را در 16 بازی به پایان رسانده است، سریعتر از فیلیپو اینزاگی(18)، دیوید ترزگه (29) و زلاتان ابراهیموویچ (30).


# 5 گلزنی یوونتوس در سری 5000 گلزنی کرد

اگر چه این موضوع تحت دسته شکسته اسناد قرار نمیگیرد، با این حال، یک شاهکار بزرگ است. در تورینو در تورینو، رونالدو گلزن یک گلزن بانوی پیر در سری 5000 گلزنی کرد.


یوونتوس برای پیروزی در بازی 1-0 رفت و رونالدو نام او را در رکوردها ثبت کرد.

  • کریس رونالدو
  • ۰
  • ۰

ستاره پرتغالی یک دروازهبان 70 دقیقهای در توربیای تورین به ثمر رساند اما برای دروازهبان تورینو احتیاط کرد


کریستیانو رونالدو گل یوونتوس را با گلزنی در برابر تیم تورینو در روز شنبه انجام داد و گل خود را در این بازی به دست آورد.


بنیان کنری اولین تیم سری آ برای رسیدن به نقطه عطفی بود که ستاره پرتغالی از نقطه پنالتی که در دقیقه 70 بازی دربی تورین به دست آمد، به ثمر رساند.


این احتمال وجود داشت که پس از یک ضربه ضعیف، سیمون زازا ماریو مندزوکیک را که توسط ایچازو دروازه بان تورینو مهار شد.


پس از هدف، که ایچازو تقریبا متوقف شد، رونالدو به طور مستقیم به سمت بازیکن تیم حریف رفت و به او ضربه زد و یک کارت زرد برای تماس غیر ضروری به دست آورد.


ضربه رونالدو تنها گل بازی بود، با یووه پیروزی 1-0 را به دست خواهد آورد تا فصل زمستان خود را تا فصل 2018-19 حفظ کند.

  • کریس رونالدو
  • ۰
  • ۰

کریستیانو رونالدو کنایه کوچکی به گرت بیل، هم تیمی سابق رئال مادرید زد اظهار داشت که یوونتوس کافی است و نیازی به خدمات مهاجم ولزی ندارد.


او همچنین جیمز رودریگز و مارکو اسانسیو در فهرست بازیکنان یوونتوس می تواند بدون آن انجام دهد. رونالدو  گفت: "من می بینم که شما در مورد جیمز، بیل، اسنسیو نوشتید اما اگر صادق باشم، یوونتوس به بازیکنان دیگری نیاز ندارد.


"شما باید با رئیس باشگاه صحبت کنید. در آینده من نمی دانم. "


با این حال، او ادامه داد تا ادعا کند که مارسلو در سمت چپ برزیلی همیشه در باشگاه استقبال می شود.


"مارسلو قوی است، ما درها را به بازیکنان خوب باز می کنیم و مارسلو یکی از آنهاست."


مارسلو قبلا نیز ابراز تمایل خود برای پیوستن به رونالدو در یوونتوس کرده بود و حتی در مورد حرکت به ایتالیا فکر کرد.


با این حال، در حالی که برزیل متقاعد شده بود که در ابتدا باقی بماند، مهاجم مادرید به فصل جدید می تواند به اندازه کافی برای مجبور کردن او به ترک کشتی و پیگیری به بانوی پیر باشد.


والسلمن برای رسیدن به بیل تلاش می کند تا چکمه های پرتغالی را که تابستان تابستان را ترک کرده اند، بپوشاند و تنها چهار بار در این رقابت شرکت کرده است.


گرت بیل و رونالدو از لحاظ شگفت انگیز سهم مناسبی از اختلافات خود با پنج توپ طلا داشتند و حتی از اهداف ستاره سابق تیم تاتنهام در چندین مراسم اهمیتی نداشتند.

  • کریس رونالدو
  • ۰
  • ۰

مراسم توپ طلای امسال، بحث برانگیز از دیدگاه طرفداران است، لوکا مودریچ، بازیکن رئال مادرید و کرواسی، دوئل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان به پایان رساندند. با این حال، از دید ستاره بارسلونا، ریوالدو، باید رونالدو به عنوان برنده جایزه بهترین بازیکن جهان انتخاب میشد.


رونالدو بازیکن برتر در لیگ قهرمانان اروپا بود. رئال مادرید یک عنوان سومین پیروزی اروپا را به ثمر رساند. 33 ساله با اهداف جام جهانی فیفا همراه با طرف نیمه نهایی پرتغال، همه چیزش را در سطح شخصی انجام داده است. ریوالدو با اشاره به این مساله گفت که باید رونالدو یک برنده واضح از عنوان توپ طلا در پیش از هر بازیکن دیگری در جهان باشد.


"این همواره دشوار است به نظر شما در مورد این موضوع. لوکا مودریچ فصل خوبی در سال 2018 داشت، پیروزی در لیگ قهرمانان و کمک به کرواسی در فینال جام جهانی، اما اگر من مجبور بودم انتخاب کنم، من برای رونالدو رای دادم، "ستاره برزیلی در ستون خود برای بتفایر نوشت.

  • کریس رونالدو
  • ۰
  • ۰

توپ ظلای 2008 زمانی بود که دوئل کریستیانو رونالدو-لیونل مسی آغاز شد و هر ساله یکی از آن دو توانست جایزه خود را به خود اختصاص دهد که به بهترین بازیکن فوتبال سال تقویم داده شده است. با این حال، امسال به نظر می رسد سلطه آنها در نهایت پایان می یابد.


اگرچه مسی در سالهای تقویم خود درخشانی نداشت، رونالدو غیرقابل توقف بود و شاید شایستگی برنده شدن توپ طلای 2018 را دارد. در اینجا سه دلیل برای اینکه ستاره پرتغالی باید برنده شود را میبینیم.


# 1 برنده و بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا

برای سال سوم، رئال مادرید برترین جام رقابت های باشگاهی در اروپا را به دست آورد و کریستیانو رونالدو یکی از آنها بود که آنها را به آن سوق داد.


ستاره پرتغالی به عنوان گلزن برتر این مسابقات با 15 گل زده و به دست آوردن بهترین دستاورد سایر تیم های برتر اروپا را شکست داد. رئال مادرید، پاریس سن ژرمن، بایرن مونیخ، یوونتوس و لیورپول را در مسیر جایزه شکست داد.


# 2  26 گل در 27 حضور لالیگا

رونالدو در فصل گذشته به علت وتصمیم زیدان بخاطر استرحت دادن به او برای لیگ قهرمانان، بخش قابل توجهی از لالیگا را از دست داد. با این حال، به رغم دور بودن از 11 بازی لیگ، ستاره پرتغالی به عنوان دومین گلزن برتر در اسپانیا شد.


با 26 گل، رونالدو پشت سر مسی (34 گل) بود که 9 بازی بیشتر در لالیگا انجام داد.


# 3  عملکرد جام جهانی

پس از پیروزی در یورو 2016، رونالدو با هدف دستیابی به جایزه بزرگ خود به جام جهانی رفت. با این حال، پرتغال در مرحله یک شانزدهم به دست اروگوئه شکست خورد.


با وجود این، رونالدو به عنوان دومین گلزن برتر جام جهانی چهار گل به ثمر رساند.


بنابراین، ستاره پرتغالی سزاوار است که ششمین توپ طلای خود را به دست آورد.

  • کریس رونالدو
  • ۰
  • ۰

تورین - کریستیانو رونالدو در فرم بالایی است و برای انتقام گرفتن به لیگ قهرمانان امشب در مقابل والنسیا پس از دیدن قرمز علیه اسپانیایی ها، با یوونتوس نیاز به قرعه کشی در تورین برای رزرو بلیط خود را به دور حذفی از رقابت اروپا. یورو 33 ساله در رسانه های اجتماعی پس از گلزنی 10 گل خود در این فصل برای غول های ایتالیایی در پیروزی 2-0 پیروزی مقابل اسپال به عنوان یاری رسانید که یوونتوس یک رکورد هشت گانه را باز کرد. پس از 13 بازی سرمربی سیتی در رده سیزدهم قرار دارد.


ستاره پرتغال نیز ثابت می کند که یک عنصر کلیدی در مسابقه تیم به سوی یک هشتم عنوان مستقیم سری آ، با 9 گل و 5 گل زنی از 28 گل این فصل در این فصل است.


هیچ تیم ایتالیایی از 13 بازی اول به 37 امتیاز نرسیده است؛ رونالدو که در تاریخ باشگاه به سرعت در حال پیشرفت است، 10 گل در تمام مسابقات دارد. "من به اعداد اهمیت نمی دهم. مربی ماسیمیلیانو آلگری گفت: "من هیچ چیز را حساب نمی کنم، مهم این است که ما در ماه مه آن را به خانه ببریم."


پس از آن بازگشت گروهی هولگا در برابر والنسیا است که در آخر هفته از ریوالکانو 3-0 در لالیگا را شکست داد اما در اسپانیا تقسیم می شود. یوونتوس بعد از چهار بازی، با 9 امتیاز در گروه قرار دارد و دو امتیاز پشت سر منچستر یونایتد و 5 نفر اسپانیایی است. رونالدو در اولین قهرمانی یوونتوس در ماه سپتامبر، زمانی که نیم ساعت بعد از جدایی از جیسون ماریلو، مدافع والنسیا در اسپانیا، در آرسنال جنجال برانگیز شد، از بین رفت. کارت قرمز او اولین بار در 154 بازی لیگ قهرمانان بود، اما یوونتوس هنوز هم به اسپانیایی 2-0 ضربه زد.

  • کریس رونالدو