کرسیتیانو رونالدو

  • ۰
  • ۰

تورین - کریستیانو رونالدو در فرم بالایی است و برای انتقام گرفتن به لیگ قهرمانان امشب در مقابل والنسیا پس از دیدن قرمز علیه اسپانیایی ها، با یوونتوس نیاز به قرعه کشی در تورین برای رزرو بلیط خود را به دور حذفی از رقابت اروپا. یورو 33 ساله در رسانه های اجتماعی پس از گلزنی 10 گل خود در این فصل برای غول های ایتالیایی در پیروزی 2-0 پیروزی مقابل اسپال به عنوان یاری رسانید که یوونتوس یک رکورد هشت گانه را باز کرد. پس از 13 بازی سرمربی سیتی در رده سیزدهم قرار دارد.


ستاره پرتغال نیز ثابت می کند که یک عنصر کلیدی در مسابقه تیم به سوی یک هشتم عنوان مستقیم سری آ، با 9 گل و 5 گل زنی از 28 گل این فصل در این فصل است.


هیچ تیم ایتالیایی از 13 بازی اول به 37 امتیاز نرسیده است؛ رونالدو که در تاریخ باشگاه به سرعت در حال پیشرفت است، 10 گل در تمام مسابقات دارد. "من به اعداد اهمیت نمی دهم. مربی ماسیمیلیانو آلگری گفت: "من هیچ چیز را حساب نمی کنم، مهم این است که ما در ماه مه آن را به خانه ببریم."


پس از آن بازگشت گروهی هولگا در برابر والنسیا است که در آخر هفته از ریوالکانو 3-0 در لالیگا را شکست داد اما در اسپانیا تقسیم می شود. یوونتوس بعد از چهار بازی، با 9 امتیاز در گروه قرار دارد و دو امتیاز پشت سر منچستر یونایتد و 5 نفر اسپانیایی است. رونالدو در اولین قهرمانی یوونتوس در ماه سپتامبر، زمانی که نیم ساعت بعد از جدایی از جیسون ماریلو، مدافع والنسیا در اسپانیا، در آرسنال جنجال برانگیز شد، از بین رفت. کارت قرمز او اولین بار در 154 بازی لیگ قهرمانان بود، اما یوونتوس هنوز هم به اسپانیایی 2-0 ضربه زد.

  • ۹۷/۰۹/۰۶
  • کریس رونالدو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی