کرسیتیانو رونالدو

  • ۰
  • ۰

کریستیانو رونالدو در روز چهارشنبه در ترکیب اصلی یوونتوس مقابل آتالانتا قرار ندارد. ماسیمیلیانو آلگری، مربی تیمش، تایید کرده است. این بازی اولین بار است که رونالدو در فصل تابستان در ترکیب یوونتوس در سری آ قرار ندارد.


مهاجم 33 ساله پس از مبادله رئال مادرید برای ایتالیا، همیشه در حال حضور است و دومین گلزن در سری آ با 11 گل در 17 بازی است. با این حال، با توجه به اینکه سری آ در اولین حضور خود در فصل جاری برای این فصل، این فصل را تأیید کرده است، آلگری تأیید کرده است که رونالدو به استراحت داده می شود.

آلگری در روز کریسمس گفت: "او در دسترس و روی نیمکت است، اما او برای اولین بار این بازی را با من تماشا خواهد کرد."


آلگری ادامه داد: "من بسیار خوشحال هستم که او چگونه انجام می دهد، همانطور که من با همه هستم". "ما در ماه مارس وقتی که ما به پایان کسب و کار لیگ قهرمانان می رسیم، باید او را در بهترین شکل خود داشته باشیم. او باید تصمیم گیری بیشتری را نسبت به سال های اخیر داشته باشد."

  • ۹۷/۱۰/۰۵
  • کریس رونالدو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی