کرسیتیانو رونالدو

  • ۰
  • ۰

مراسم توپ طلای امسال، بحث برانگیز از دیدگاه طرفداران است، لوکا مودریچ، بازیکن رئال مادرید و کرواسی، دوئل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان به پایان رساندند. با این حال، از دید ستاره بارسلونا، ریوالدو، باید رونالدو به عنوان برنده جایزه بهترین بازیکن جهان انتخاب میشد.


رونالدو بازیکن برتر در لیگ قهرمانان اروپا بود. رئال مادرید یک عنوان سومین پیروزی اروپا را به ثمر رساند. 33 ساله با اهداف جام جهانی فیفا همراه با طرف نیمه نهایی پرتغال، همه چیزش را در سطح شخصی انجام داده است. ریوالدو با اشاره به این مساله گفت که باید رونالدو یک برنده واضح از عنوان توپ طلا در پیش از هر بازیکن دیگری در جهان باشد.


"این همواره دشوار است به نظر شما در مورد این موضوع. لوکا مودریچ فصل خوبی در سال 2018 داشت، پیروزی در لیگ قهرمانان و کمک به کرواسی در فینال جام جهانی، اما اگر من مجبور بودم انتخاب کنم، من برای رونالدو رای دادم، "ستاره برزیلی در ستون خود برای بتفایر نوشت.

  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • کریس رونالدو

نظرات (۱)

امسال حق رونالدو بود.
وقت کردی بهم سر بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی