کرسیتیانو رونالدو

  • ۰
  • ۰

کریستیانو رونالدو در تابستان امسال به یوونتوس وارد شد و در حال حاضر نشان می دهد که کیفیت او چه کسی است. در 12 بازی در سری آ، پدیده پرتغالی 8 گل  و 5 پاس گل  را به ثمر رسانده است. او همچنین می تواند رکورد های مختلف را با یوونتوس شکست دهد و ما را با برخی از قابل توجه ترین آنها در اختیار شما قرار می دهد.


اگر او با فرم گلزنی خود ادامه دهد، رونالدو می تواند بازیکن یوونتوس با بیشترین گل در یک فصل باشد. رکورد فعلی Ferenc Hirzer، که تقریبا صد سال قبل در فصل 1925-26 گلزنی کرده بود، 35 گل در 26 مسابقه گلزنی کرد.


در همان زمان، رونالدو می تواند به طور بالقوه تبدیل به یک بازیکن برای به ثمر رساندن بیشتر گل در فصل یک سری. این رکورد توسط گینو رزتتی برای تورینو در سالهای 1928-29 (36 گل) تعیین شد، در حالی که گونزالو هیگواین در سال 2015-2015 برای ناپولی هماهنگ شد.


با توجه به این که او با این شکل شگفت انگیز ادامه می یابد و به عنوان بهترین گلزن لیگ تبدیل می شود، او تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد شد تا بهترین گلزن در لیگ برتر، لالیگا و سری آ باشد. پرتغالی به پیروزی برترین گلزن اسپانیا سه بار و یک جایزه لیگ برتر.

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • کریس رونالدو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی